miercuri, 10 octombrie 2012

Recomandare calduroasa pentru dragi cititoare!

      Intr-un timp am achizitionat volumele Enciclopediei Britannica, volume ce se vindeau impreuna cu un binecunoscut ziar.Din pacate, datorita lipsei timpului am pierdut cumpararea a catorva volume, eu locuind intr-un orasel mic de munte - aprovizionarea nu este foarte consistenta, daca imi permiteti.Asa ca, m-am hotarat sa le achizitionez online.Tot cautand volumele la un pret mai mic, am desoperit un site foarte interesant : www.coltulcolectionarului.ro. Am aflat cu mare placere ca este vorba de un anticariat online care are de oferit sute de volume foarte interesante la preturi accesibile oricarui cumparator.Traversand o perioada in care majoritatea nu ne mai permitem sa achizitionam volume scumpe din librarii, unitati care, de multe ori nici nu satisfac cerintele cititorilor care le trec pragul, si vorbesc mai ales din experienta- dupa cum am mentionat mai sus, in orasul in care locuiesc oferta este foarte slaba, acest site ofera si preturi mici si o diversitate foarte mare de opere.
  Sper ca v-am putut oferi o ocazie minunata sau mai degraba o alternativa de nerefuzat in ceea ce priveste lectura in general.Sunt sigura ca veti gasi cel putin un volum care va va atrage atentia.
                                                   www.coltulcolectionarului.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu